Yandex.Metrica Kanser Destek | Telkin Müzikleri | Bioenerji, Refleksoloji, Masaj | 0 543 325 46 12

Kanser Destek | Telkin Müzikleri


Bu Kanser Telkini içinde ayrıca sağlığı çekme mutluluk suçluluk telkinleri de bulunmaktadır.Sadece kanser hastalığı olanların dinlemesi uygundur.

Marc T. Wolff'un kanser icin yazdığı hipnoz scripti çevirisi.

Bedenin içinde değişiklikler yapabilme yeteneğine, gücüne sahipsin. Bedeni kontrol edebiliyorsun ve bedenin efendisi sensin. İyileşmek için gerekli güç senin elinde.

Gevşemiş halde iken bu gücün nasıl kullanılacağını öğrenmek daha kolay. Bağışıklık sistemin bedenindeki kanseri yok edecek yeteneğe fazlasıyla sahip. Yaraları, kesikleri, kırık kemikleri ve enfeksiyonları kendi kendine tedavi etmeyi bilen bedenin için şimdi yeni bir göreve başlama zamanı.

Gevşiyorsun ve o kadar rahatsın ki bilinçaltın kanseri bedeninden def etmek icin gerekli değişiklikleri yapmaya başlıyor. Sakinlik ve kendini iyi hissetme hali tüm bedenine hızla yayılıyor. İyileşme ve hastalığı defetme süreci arttıkça bedenini saran sakinlik ve kendini iyi hissetme halinin de arttığını hissediyorsun. İyi olma halinin tüm bedeninde yayıldığını hisset.

Kendini kanserden kurtulmuş olarak gör. Dostlarının ve ailenin sen daha iyiye gittikçe ne kadar mutlu olduklarını söylediklerini duy.

Kanseri bir anda defetmeyeceksin. Bir kısmını bügün, daha fazlasını yarın ve ertesi gün çok daha fazlasını defedeceksin. Ve bu kanserden tamamen kurtulana kadar devam edecek.

Kendin hakkında iyi şeyler hisset. Kendine karşı davranışların iyi oldukça daha iyi olacaksın. Kanseri defetme gücüne güven. Şimdi daha mutlusun, bu kendine güveninin ve özsaygının artmasına neden oluyor.

Kanserden kurtulmuş olarak canlandır kendini. Kanserden kurtulduğunu gör. Bağışıklık sistemin kanseri yok etti. Kendini iyi hisset.

Verdiğim tüm telkinler bilinçaltına yerleşti ve onlara ihtiyaç duyduğun sürece seninle birlikte kalacaklar. Bu telkinlerin etkisi aldığın her nefes ile kalbinin her atışıyla birlikte daha da güçleniyor.

Marc T. Wolff

Sağlığı Çekmek Telkini

Sağlığı hayatıma çekiyorum.
Sağlık bana doğru çekiliyor.
Sağlığım için şükran duyuyorum.
Şimdi kendimi sağlıklı görüyorum.
Bedenim kendiliğinden iyileşiyor.
Zihnim ve bedenim sağlıklı ve enerji dolu.
Sağlığımın keyfini sürüyorum.
Her gün daha sağlıklı oluyorum.
Hayatım sağlık ve canlılıkla dolu.
Zihnim ve bedenim birlikte sağlığımı düzeltmek için çalışıyorlar.
Sağlığım her gün düzeliyor.
Sağlığım hakkında tutkuluyum.
Sağlıklı olmayı hak ediyorum.
Doğal olarak sağlıklıyım.
Güçlü bağışıklık sistemim var.
Hastalıklara karşı güçlü kalıyorum.
Hızlı iyileşiyorum.
Sağlığımı çabuk iyileştiriyorum.
Her zaman sağlıklı kalıyorum.
İyi sağlık şimdi bana geliyor.
Share on Google Plus

About Bursa Bioenerji

Bursa Bioenerji, Refleksoloji, Masaj Uygulamaları | 0 543 325 46 12
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 yorum:

Yorum Gönder